Sunday, January 3, 2016

DEGREE YANG BERANTU!!!!!

Perghhhh!!!! perghhh!!!! pergghhhhh!!! Tak leh belah la.... nak hamek mood hapdet blog ni memang setaun skali... apsal korang leh rajin menaip kt blog nih? aku tawwwwwwwwww.... korang ni kaki nilam juara peringkat kebangsaan dulu kan kan kan?? dasar ulat buku! nerd! hahhahahaha

DAH DAH DAH! 
Ni aku nk citer pasal konvo degeww aku plak... klo nak tahu.. dlu mase konvo diploma aku dlu... ade disaster.. booth2 kdai gambo smue blackout terbakor.. time aku turn aku nk amek gambo plak tu... hilang shining seri wajah konvo aku time tu.. amek gambo bergelap2 berpeluh2.. choiiii!!!
Ni time konvo degree plak.. ADE KE PATUT RIBUT PLUS POKOK TUMBANG ATAS KERETA KHEMAH PARENTS TERCABUT TERBANG BANJIR UITM SHAH ALAM? nampak tak berantunya dan berdaulatnya aku punye konvo? kau ado? hahahahaha...

Nah aku share ciked saki baki konvo aku taun lepas.....
















 

oraitttttttt!!!! ni time baik lagi la.. belum datang ribut.. ribut datang mase sesi petang.. alhamdulillah kali ni konvo aku time pagi.. tapi kesianla parents yg tunggu kt luar mase petang tu.. ribut bagai.. aku pon tersangkut dalam ribut tu jgk.. otw nk antor bju konvo nye pasal.. jap.. ni aku share pic disaster ribut semue.. huuuuuuu....






Sekian kisah konvo degree ku yang disumpah dan berantu.. miahahahahahaha.. agaknye ape jadi klo aku sambung master? mungkin uitm shah alam hanya dalam ingatan.. ROBOH! haishhhhhh... mohon semua halang aku dari sambung master (alasan malas nk sambung study) KBYE!

No comments:

Post a Comment